Novinky
VÝPRODEJ

CENA již od 250,- Kč   KOMPLETY DO PASU (zelené a modré barva)   KOMPLETY LACLOVÉ (zelená barva)

více

Doprava + platby

Úvod Dodání zboží Doprava + platby

Balíky po území České republiky zasíláme přepravní službou České pošty. Lhůta pro doručení zásilky  je 24 hodin. Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese dodání, bude Vás kontaktovat. Cenu poštovného Vám vyčíslí dle konkrétní váhy objednávky nákupní košík.


Problémy s doručením

Zásilka nebyla doručena

Pokud již zásilka byla vyexpedována, naleznete v detailu objednávky číslo zásilky, pomocí kterého můžete doručení sledovat na stránkách doručovací společnosti:

 

WWW stránky České pošty

 

Možné důvody nedoručení zásilky
V případě, že vaše zásilka nebyla doručena, zkontrolujte si prosím nejdříve nejčastější možné důvody nedoručení a ověřte si, že z vaší strany nedošlo k žádným pochybením:

  • uvedli jste špatnou zasílací adresu – v tomto případě opravte ve službě Můj účet své registrační údaje a kontaktujte nás, abychom vám zboží opětovně doslali
  • přepravce nevložil do vaší schránky oznámení o uložení zásilky nebo se toto oznámení ztratilo – kontaktujte dotyčnou přepravní společnost.
  • zásilka byla po cestě poškozena a vrácena zpět k nám – o této skutečnosti vás budeme okamžitě informovat a zahájíme reklamaci přepravních služeb
  • zásilka se ztratila u přepravce – kontaktujte nás a my zahájíme za vás reklamaci přepravních služeb, o jejímž průběhu vás budeme informovat

 

V souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku poskytujeme ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nebo složenkou nejpozději do 30 dnů.

Podmínky pro vrácení peněz:

  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  4. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  5. U hudebních a video nosičů musí být vrácené zboží neporušené v originálním obalu.

Náhrada nákladů v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené ceny výrobku odečtena (započtena) finanční částka vynaložených nákladů.


Copyright 2017 - 2018 © Výroba pracovních oděvů a montérek pro děti. Prodej mikin, triček, čepic a polokošil.