Doprava + platby

Úvod Dodání zbožíDoprava + platby

Balíky po území České republiky zasíláme přepravní službou GLS nebo uložením do Zásilkovny. Lhůta pro doručení zásilky  je 48 hodin. Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese dodání, bude Vás kontaktovat. Cenu poštovného Vám vyčíslí dle konkrétní váhy objednávky nákupní košík.


Problémy s doručením

Zásilka nebyla doručena

Pokud již zásilka byla vyexpedována, naleznete v detailu objednávky číslo zásilky, pomocí kterého můžete doručení sledovat na stránkách doručovací společnosti:

 

ZÁSILKOVNA

https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search

 

GLS

https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek

 

 

 

Možné důvody nedoručení zásilky
V případě, že vaše zásilka nebyla doručena, zkontrolujte si prosím nejdříve nejčastější možné důvody nedoručení a ověřte si, že z vaší strany nedošlo k žádným pochybením:

  • uvedli jste špatnou zasílací adresu – v tomto případě opravte ve službě Můj účet své registrační údaje a kontaktujte nás, abychom vám zboží opětovně doslali
  • zásilka byla po cestě poškozena a vrácena zpět k nám – o této skutečnosti vás budeme okamžitě informovat a zahájíme reklamaci přepravních služeb
  • zásilka se ztratila u přepravce – kontaktujte nás a my zahájíme za vás reklamaci přepravních služeb, o jejímž průběhu vás budeme informovat

 

V souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku poskytujeme ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží z našeho obchodu, že vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou v souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku zaslány zpět, a to bankovním převodem, nejpozději do 30 dnů.

Podmínky pro vrácení peněz:

  1. Zboží musí být nepoškozené a pokud je to možné v originálním obalu, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Vracíme peníze za nepoškozené, nenošené zboží a poštovné v částce odpovídající naší nejlevnější nabízené přepravy. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy (viz. následující odstavec).
  4. Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.

 

Náhrada nákladů v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené ceny výrobku odečtena (započtena) finanční částka vynaložených nákladů.


Copyright 2017 - 2024 © Výroba pracovních oděvů a montérek pro děti. Prodej mikin, triček, čepic a polokošil.